Laatste nieuws
 
 
  Achtergrondartikelen  

Met de introductie van de nieuwe Kia Ceed, presenteren we een sociaal experiment. In het experiment laten we zien dat we vaker de groep volgen dan we willen. Of we nu in de lift staan of een lease auto kiezen. Daarom nodigen we deze zakelijke rijders uit om een echt authentieke keuze te maken. Hoe we dat doen? Dat zie je in dit experiment.

Plaats op:
Datum: 16 januari 2019
Bron: Kia Motors Nederland B.V.
Gerelateerde artikelen  
18-10-2018 Nieuws Sociaal experiment van Kia: de authentieke keuze
15-03-2012 Nieuws Hyundai met spectaculair hypnose-experiment voor i30
10-01-2019 Nieuws Verkiezing mobiliteitsmanager 2019
12-03-2018 Nieuws Steeds jonger achter het stuur
19-03-2019 Achtergrondartikelen In gesprek met Maarten Sierhuis over het nut van zelfrijdende auto’s
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,3 seconden.