Laatste nieuws
 
 
  Achtergrondartikelen  
( * ) Verplichte Velden
U kunt een bekende attenderen op het artikel. Geef het e-mailadres op van degene aan wie u de link wilt sturen. Daarbij kunt u, als u dat wilt, een commentaar schrijven.
E-mailadres van geadresseerde:*
Uw e-mailadres:*
Commentaar:
Verificatie:*
Geef de code van de afbeelding in exact zoals weergegeven. De code is niet hoofdlettergevoelig en kan geen nul bevatten.

Met de introductie van de nieuwe Kia Ceed, presenteren we een sociaal experiment. In het experiment laten we zien dat we vaker de groep volgen dan we willen. Of we nu in de lift staan of een lease auto kiezen. Daarom nodigen we deze zakelijke rijders uit om een echt authentieke keuze te maken. Hoe we dat doen? Dat zie je in dit experiment.

Plaats op:
Datum: 16 januari 2019
Bron: Kia Motors Nederland B.V.
Gerelateerde artikelen  
18-10-2018 Nieuws Sociaal experiment van Kia: de authentieke keuze
15-03-2012 Nieuws Hyundai met spectaculair hypnose-experiment voor i30
10-01-2019 Nieuws Verkiezing mobiliteitsmanager 2019
12-03-2018 Nieuws Steeds jonger achter het stuur
11-11-2008 Nieuws Amsterdam wil starten met een mijd de spits subsidie
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,31 seconden.