Laatste nieuws
 
 
  Achtergrondartikelen  

AutoleaseWereld sprak met Wilbert Philippo, online marketeer in automotive, over het belang van video voor de leveranciers van auto's: dealers, handelaren en leasebedrijven. Dat interview viel in goede aarde: onze lezers, kijkers en luisteraars reageerden enthousiast. Heeft u die gemist? Klik dan hier.
De kennis over het online proces is nog niet alom aanwezig en zowel leveranciers (dealers, leasebedrijven) als afnemers (fleetmanagers, mobilitymanagers) zijn nieuwsgierig over wat er achter de schermen gebeurt. Of kan gebeuren.

Deze keer spreken we Wilbert Philippo over de relatie tussen online en offline marketing. Bekijk de video of beluister de podcast.


Plaats op:
Datum: 4 oktober 2019
Bron: VakWereld
Gerelateerde artikelen  
04-10-2019 Video Online marketing: van webbezoek naar showroombezoek
29-05-2019 Achtergrondartikelen Autofielen delen hun e-wagen (podcast)
14-10-2019 Achtergrondartikelen Geert Kloppenburg in gesprek met Paul Rooijmans over MaaS (podcast)
05-09-2019 Achtergrondartikelen Wilbert Philippo: Het belang van video voor autoverkoop (podcast)
22-08-2019 Achtergrondartikelen Mijn Jaguar I-Pace kan ik rijden omdat ie op Snapcar staat
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,29 seconden.