Nieuws  
 

Automotive Insiders organiseert in februari in samenwerking met InfoTrade de workshop ‘Social Media en Zoekmachinemarketing'. De workshop laat de automotivebranche zien hoe je als bedrijf snel en voordelig je voordeel kunt doen met de stormachtige groei en het belang van social media.

In de workshop worden uitgebreid de verschillende social media en bijbehorende technieken en termen behandelt en geeft InfoTrade inzicht in het belang van zoekmachinemarketing en wordt bedrijven duidelijk gemaakt hoe ze het in hun marketing kunnen gebruiken. Er wordt een beeld gegeven van de impact van de Social Media platforms en er passeren handige tips en tricks waar je direct mee aan de slag kunt. Ook komen een aantal sprekende cases van bedrijven aan bod die de diverse mogelijkheden goed weergeven.

Gwen Jansen, directeur van Automotive Insiders: "Social media kan een merk, persoon, bedrijf of product maken maar ook breken. Er kan van alles over je bedrijf worden geblogd en getwitterd en als je daar niet op tijd en op de juiste manier op inspeelt laat je kansen liggen. Social Media biedt uiteenlopende marketing mogelijkheden tegen een lage prijs maar met een grote impact."

Doelgroep
De workshop is bedoeld voor personen en bedrijven die weinig of geen ervaring hebben met de verschijnsels social media en zoekmachinemarketing.

Deelname
De workshops vinden plaats op 3 februari in Utrecht, van 13.30 tot 17.00 uur. De deelnamefee is voor leden van de Automotive Insiders Sociëteit zijn € 95 excl. BTW en voor niet leden is de prijs € 125 excl. BTW. Aanmelden kan via www.automotiveinsiders.nl of telefonisch via 030-223 98 88

Er is een maximum aantal deelnemers. Deelname wordt bepaald in volgorde van aanmelding. Het aantal inschrijvingen is dusdanig hoog dat er eventueel een extra bijeenkomst wordt gepland om alle geïnteresseerden tegemoet te komen.

Automotive Insiders
Automotive Insiders is de onafhankelijke en branchebreed erkende bron voor kennis, inspiratie en business. De primaire organisatiedoelstelling is om de onderlinge banden in de autobranche te versterken. Dit gebeurd branchesegment overstijgend en onafhankelijk. Automotive insiders organiseert regelmatig informatie- en netwerkbijeenkomsten en bedrijfsbezoeken, waar branchegenoten kennis en ervaringen met elkaar kunnen delen. Hiertoe is ook de Automotive Insiders Sociëteit in het leven geroepen.

Voor nieuwkomers verzorgt Automotive Insiders inburgeringcursussen op maat om de mobiliteitsbranche zo snel mogelijk te leren kennen.

Plaats op:
Datum: 13 januari 2010
Gerelateerde artikelen  
31-08-2012 Nieuws Automotive Insiders in handen van Aftersales Magazine
17-05-2010 Nieuws Automotive Insiders spiegelsessie ‘Het Familiebedrijf’
31-01-2011 Nieuws Schadeketen A.A.S. gaat twittteren (en meer)
07-07-2010 Nieuws Automotive Steering Ladies organiseert Business Gala
21-10-2010 Nieuws Leaseplan beste website onder leasemaatschappijen
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,02 seconden.