Nieuws  

Tot eind augustus 2011 organiseert Kia Motors Nederland de Rio City Tour. Er worden verschillende ‘etappeplaatsen' door heel Nederland aangedaan waar geïnteresseerden kennis kunnen maken met de nieuwe Kia Rio, ruim voordat het model bij de …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 20 juli 2011
Bron: Kia Nederland B.V. Plaats op:

Audi begint vandaag met de Audi Q3 twittertour. Dankzij een simpele tweet is het mogelijk om de SUV ruim voor de marktintroductie te bestellen voor een bijzondere kennismaking. Daarbij wordt de Q3 compleet met showroom voor de deur afgeleverd. Bovendien …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 15 juni 2011
Bron: Audi Plaats op:
Redactie Video
In de Gelderse plaats Kilder startte Josef Rosendaal in 1981 met drie man personeel een schilder- en glaswerkbedrijf. Inmiddels is de onderneming van uitgegroeid tot de Rosendaal Schildergroep, met ruim honderd werknemers en 44 voertuigen. Voor de rittenregistratie ...

AH Autoschade Herstel gaat proberen het zogenaamde ‘Parijs-effect' tegen te gaan, in de branche een term voor het laten zitten van een klein parkeerdeukje of krasje. Een reclamecampagne moet de consument bewust maken van de mogelijkheid om kleine …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 30 mei 2011
Bron: AH Autoschade Herstel Nederland B.V. Plaats op:

Opel stelt zijn nieuwe, wereldwijde merkcommunicatie en een nieuw communicatiedesign voor. De campagne voor de Insignia is de start van het internationale partnerschap met Scholz & Friends, het nieuwe creatieve bureau van het merk. De campagne …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 16 mei 2011
Bron: Opel Nederland Plaats op:
Redactie Video
Er komt steeds meer nadruk op veiligheid en betrouwbaarheid als het gaat om gegevensuitwisseling. Als aanbieder van Smart Mobility & Smart Cities oplossingen ziet Micpoint daarin niet alleen een stijgende behoefte bij haar klanten, maar zeker ook goede ...

Citroën Nederland zal de nieuwe naamsponsor zijn van de City Beach Tour. Het creatieve automerk zal aankomende zomer de Citroën DS4 o.a. introduceren tijdens de sportieve zomerevenementen van GO Marketing. De Citroën City Beach Tour zal …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 13 mei 2011
Bron: Citroen Nederland B.V. Plaats op:

Het BMW Guggenheim Lab (BGL) gaat op 3 augustus in New York van start. Het BMW Guggenheim Lab is erop gericht bezoekers te inspireren een dialoog aan te gaan over oplossingen voor grootstedelijke problemen; Dialogen met een team van internationale experts …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 9 mei 2011
Bron: BMW Group Nederland - BMW Plaats op:
Redactie Video
Groeiend vertrouwen in Volkswagen op occasionmarkt Occasionverkopen met 2,4% naar recordhoogte gestegen: Einde aan stijging import occasions, sterke groei export

Autobedrijven verkochten in 2019 in totaal 1.195.348 gebruikte personenauto’s ...

De Goodyear Blimp komt van 30 april tot en met 15 mei weer in het land vanwege Goodyears Road Safety Tour. Verkeersveiligheid onder de aandacht brengen is daarbij de inzet. Zo wordt bijvoorbeeld de website verbeterdebuurt gelanceerd. Om de verkeersveiligheid …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 20 april 2011
Bron: Goodyear Dunlop Tires Europe B.V. Plaats op:

Bandenproducent Goodyear gaat gratis brandstof weggeven. De actie start op 1 april en loopt tot en met 7 april. Op werkdagen wordt via radio en www.goodyear.nl de locatie bekend gemaakt waar automobilisten tussen 8.00u en 9.00u en tussen 17.00u en 18.00u …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 31 maart 2011
Bron: Goodyear Dunlop Tires Europe B.V. Plaats op:
Redactie Video
Nederland blijft een belangrijke markt voor investeerders in infrastructuur. Hoewel Nederland plaats 1 in de ranglijst heeft moeten afstaan aan Duitsland is ons land nog steeds een van de aantrekkelijkste landen om te investeren als het gaat om de infrastructuur. ...

Op World Environment Day op 5 juni zal de grootste elektrische rally in Nederland gereden worden, georganiseerd door Stichting Professional Passionates. Merken als Nissan, Mitsubishi, Citroën, Peugeot, Mercedes en Opel komen allemaal dit jaar met …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 23 maart 2011
Bron: The New Motion B.V. Plaats op:

Hertz Autoverhuur introduceert ‘Geeltje voor een Geeltje'. Daarbij worden gele Fiat 500's vanaf een geeltje (25 euro dus) per dag verhuurd. Een deel van de opbrengst gaat naar Fonds Gehandicapten Sport Nederland. De Fiat's hebben een geheel …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 18 maart 2011
Bron: Hertz Plaats op:
Agenda zondag, 26 januari 2020
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Spotlight
10-04-2020
11-04-2020
12-04-2020
13-04-2020
09-06-2020
10-06-2020
11-06-2020

FC Groningen en OrangeGas zijn een sponsorovereenkomst aangegaan voor de komende seizoenen. Vanaf september vorig jaar rijden zowel de directie als de technische staf in nieuwe Volkswagen Passats op groengas. Als het aan FC Groningen ligt, volgen er …

Categorie: Reclame & Sponsoring, Brandstof
Datum: 16 maart 2011
Bron: Orangegas Plaats op:

Op het moment dat de nieuwe Audi RS3 Sportback in Genève zijn wereldpremière beleeft, introduceert Audi ook de Asphalt Audi RS3 app voor de iPhone. Hiermee is het mogelijk om een spannende proefrit met de A3-reeks te maken. Door deel te …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 7 maart 2011
Bron: Audi Plaats op:

De Lage Landen start met een team in de Clipper 11-12 Round the World Yacht Race, meldt het Eindhovens Dagblad. Dat heeft het bedrijf dinsdagmiddag bekendgemaakt. De Lage Landen, een leasemaatschappij met het hoofdkantoor in Eindhoven, is de eerste Nederlandse …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 2 maart 2011
Bron: ED Plaats op:

De eerste elektrisch rijdende Nissans zijn onlangs in Nederland gearriveerd. Over een paar weken gaan ze de weg op. Om het afscheid van de benzine- en dieselauto makkelijker te maken, organiseert Nissan een fotowedstrijd op Facebook. De hoofdprijs: …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 28 februari 2011
Bron: Nissan Nederland B.V. Plaats op:

Iedere winter wordt het Nederlandse wegennet geteisterd door vorstschade en dat leidt regelmatig tot grote gaten in de weg. Om die reden lanceert ruitschadespecialist Autotaalglas vanaf vandaag de ‘Weg-Schade-Weken' in heel Nederland. Iedereen …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 24 februari 2011
Bron: Autotaalglas Nederland B.V. Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
ÔŅĹ 2005 - 2020 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,91 seconden.