Nieuws  

Wagenplan en Autobedrijven Ruesink BV hebben de nieuwe auto's voor het seizoen 2011-2012 afgeleverd aan de staf, spelers en officials van De Graafschap. Ruesink is al vele jaren de autosponsor met het merk Citroen. Op de foto (vlnr) overhandigd Wijnand …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 19 augustus 2011
Bron: Wagenplan B.V. Plaats op:

Hertz stapt in de veilingbusiness: online kan er worden geboden op een weekend autohuur. Degene die de laagste prijs weet te bemachtigen, kan het daaropvolgende weekend al met de auto op pad. Volgens Hertz is de veiling ideaal voor klanten die op …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 17 augustus 2011
Bron: Hertz Automobielen Nederland B.V. Plaats op:
Redactie Video
Podcast en expert-sessie

"Het verdienmodel van deelautoconcepten is gunstig voor gebruikers maar nog steeds niet lucratief voor aanbieders."

Dit zijn twee citaten van onze gasten Hans Blink en Henk Meiborg tijdens een expert-sessie op uitnodiging ...

LeaseVisie, onderdeel van de Martin Schilder Groep uit Alkmaar, is al enige jaren leverancier van een groot deel van het wagenpark van AZ. Met ingang van komend seizoen wordt de samenwerking verder versterkt. Dan mag de leasemaatschappij zich officieel …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 9 augustus 2011
Bron: LeaseVisie Plaats op:

De afgelopen jaren lijnde Hertz vrouwelijk Nederland op om zichzelf en alle mannen in het land te bewijzen dat vrouwen wel degelijk kunnen achteruit inparkeren. Na drie succesvolle kampioenschappen Achteruit Inparkeren voor vrouwen is het tijd voor de …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 8 augustus 2011
Bron: Hertz Automobielen Nederland B.V. Plaats op:
Redactie Video
74,8% van de Nederlandse organisaties maakt gebruik van ERP-systemen. In de manufacturing is dit zelfs 93,5%. CRM-systemen worden echter een stuk minder omarmd. Zo maakt 38,7% van de organisaties gebruik van een CRM-oplossing. Voor beide markten is SAP ...

Tot eind augustus 2011 organiseert Kia Motors Nederland de Rio City Tour. Er worden verschillende ‘etappeplaatsen' door heel Nederland aangedaan waar geïnteresseerden kennis kunnen maken met de nieuwe Kia Rio, ruim voordat het model bij de …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 20 juli 2011
Bron: Kia Nederland B.V. Plaats op:

Audi begint vandaag met de Audi Q3 twittertour. Dankzij een simpele tweet is het mogelijk om de SUV ruim voor de marktintroductie te bestellen voor een bijzondere kennismaking. Daarbij wordt de Q3 compleet met showroom voor de deur afgeleverd. Bovendien …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 15 juni 2011
Bron: Audi Plaats op:
Redactie Video
Voor de eerste regio’s in het land is de zomervakantie reeds begonnen en dat zorgt de komende tijd weer voor lange files naar het zonnige zuiden. Uit onderzoek* van online verzekeraar Allsecur, onderdeel van Allianz, blijkt dat 92 procent van de ...

AH Autoschade Herstel gaat proberen het zogenaamde ‘Parijs-effect' tegen te gaan, in de branche een term voor het laten zitten van een klein parkeerdeukje of krasje. Een reclamecampagne moet de consument bewust maken van de mogelijkheid om kleine …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 30 mei 2011
Bron: AH Autoschade Herstel Nederland B.V. Plaats op:

Opel stelt zijn nieuwe, wereldwijde merkcommunicatie en een nieuw communicatiedesign voor. De campagne voor de Insignia is de start van het internationale partnerschap met Scholz & Friends, het nieuwe creatieve bureau van het merk. De campagne …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 16 mei 2011
Bron: Opel Nederland Plaats op:
Redactie Video
De elektrische auto begint ook in de occasionmarkt een steeds grotere rol te spelen. In de eerste helft van dit jaar verkochten autobedrijven ruim drie keer zoveel gebruikte elektrische auto’s dan in dezelfde periode vorig jaar. Daarmee is de groei ...

Citroën Nederland zal de nieuwe naamsponsor zijn van de City Beach Tour. Het creatieve automerk zal aankomende zomer de Citroën DS4 o.a. introduceren tijdens de sportieve zomerevenementen van GO Marketing. De Citroën City Beach Tour zal …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 13 mei 2011
Bron: Citroen Nederland B.V. Plaats op:

Het BMW Guggenheim Lab (BGL) gaat op 3 augustus in New York van start. Het BMW Guggenheim Lab is erop gericht bezoekers te inspireren een dialoog aan te gaan over oplossingen voor grootstedelijke problemen; Dialogen met een team van internationale experts …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 9 mei 2011
Bron: BMW Group Nederland - BMW Plaats op:
Agenda zaterdag, 24 augustus 2019
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
26 27 28 29 30 31
Spotlight
25-08-2019
19-09-2019
29-09-2019
08-10-2019
09-10-2019
10-10-2019
10-10-2019

De Goodyear Blimp komt van 30 april tot en met 15 mei weer in het land vanwege Goodyears Road Safety Tour. Verkeersveiligheid onder de aandacht brengen is daarbij de inzet. Zo wordt bijvoorbeeld de website verbeterdebuurt gelanceerd. Om de verkeersveiligheid …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 20 april 2011
Bron: Goodyear Dunlop Tires Europe B.V. Plaats op:

Bandenproducent Goodyear gaat gratis brandstof weggeven. De actie start op 1 april en loopt tot en met 7 april. Op werkdagen wordt via radio en www.goodyear.nl de locatie bekend gemaakt waar automobilisten tussen 8.00u en 9.00u en tussen 17.00u en 18.00u …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 31 maart 2011
Bron: Goodyear Dunlop Tires Europe B.V. Plaats op:

Op World Environment Day op 5 juni zal de grootste elektrische rally in Nederland gereden worden, georganiseerd door Stichting Professional Passionates. Merken als Nissan, Mitsubishi, Citroën, Peugeot, Mercedes en Opel komen allemaal dit jaar met …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 23 maart 2011
Bron: The New Motion B.V. Plaats op:

Hertz Autoverhuur introduceert ‘Geeltje voor een Geeltje'. Daarbij worden gele Fiat 500's vanaf een geeltje (25 euro dus) per dag verhuurd. Een deel van de opbrengst gaat naar Fonds Gehandicapten Sport Nederland. De Fiat's hebben een geheel …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 18 maart 2011
Bron: Hertz Plaats op:

Ter ere van het 10-jarig jubileum van Wagenplan wast de leasemaatschappij bij wijze van ludieke actie alle auto's op het parkeerterrein van Athlon Car Lease en voorziet deze van het WagenPlan-logo. De auto's worden op milieuvriendelijke, duurzame wijze …

Categorie: Reclame & Sponsoring
Datum: 17 maart 2011
Bron: Wagenplan B.V. Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
ÔŅĹ 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,94 seconden.