Nieuws  
 

Allround Automotive Solutions (A.A.S.) lanceert haar nieuw ingerichte website inclusief de A.A.S. social media kanalen. A.A.S. zet als eerste schadeketen social media in als onderdeel van het strategisch beleid. Zowel in tekst, beeld als in film wil de schadeketen hulp bieden aan en kennis delen met haar interne en externe doelgroepen.

Nicole Spenkelink, directeur A.A.S.: "Persoonlijk contact en transparantie staan bij ons hoog in het vaandel. Social media is bij uitstek geschikt om hier een bijdrage aan te leveren. Zowel intern naar onze leden als extern richting onze klanten willen we hulp bieden en kennis delen. Belangrijke onderwerpen zijn hierbij uiteraard autoschade, maar zeker ook duurzaamheid en innovatie, regionale markten, coöperatie en ondernemerschap. We willen door de inzet van social media onder andere (product)informatie, nieuws, advies en opinies op deze onderwerpen brengen en delen. Dit zullen we doen in tekst, beeld en film!"

"Daarbij willen we goed monitoren wat er gebeurt, gezegd en geschreven wordt op het net. Over onze core business, onze klanten en onze dienstverlening. We willen daar proactief op inspelen. Zo kunnen we de regie goed in eigen handen houden. Zeker in deze tijden waarin de ontwikkelingen snel gaan en klanten kritischer zijn dan ooit", aldus Spenkelink.

Website & Communicatie
Op de nieuwe website kan men nu de Twitterberichten en de nieuws-/ blogberichten van A.A.S. volgen en diverse video's bekijken. Ook staan er al diverse voorstelvideo's online van de leden van de schadeketen. Spenkelink: "We gaan ook maandelijks door middel van een video het A.A.S. AutoSchadeJournaal uitbrengen naar onze klanten en de A.A.S. Update richting onze leden. Hierin komen trends, nieuwe ontwikkelingen, tips & trics, updates en actualiteiten aan bod." Verder wil de schadeketen haar klanten nog centraler stellen en is er nu de mogelijkheid om reviews te plaatsen.

Plaats op:
Datum: 31 januari 2011
Categorie: Technologie & Innovatie
Bron: Allround Automotive Solutions (A.A.S.)
Gerelateerde artikelen  
30-03-2012 Nieuws Schadeketen A.A.S. met uniforme ruitservice
12-04-2011 Nieuws Helft automobielbedrijven gebruikt social media
13-01-2010 Nieuws Social Media en zoekmachinemarketing voor autobranche
31-08-2010 Nieuws Opel best scorende merk op YouTube
30-05-2011 Nieuws Salesforce.com en Toyota samen in 'Toyota Friend'
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2020 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,04 seconden.