Nieuws  
 

Nieuws uit eigen huize: AutoleaseWereld komt na de zomer uit met haar eerste themanummer: de lifecycle van een leasecontract. In elf stappen wordt daarin beschreven hoe ‘het leven van een leaseauto’ het best in te richten.

Het themanummer wordt gedragen door meerdere partners die elk met hun eigen specialisme inbrengen. Als rode draad dient de kritische kijk van de fleet- en mobiliteitsmanagers.

Themanummer AutoleaseWereld MagazineVragen die aan bod komen: welke auto biedt zakelijk gezien de beste (brede) inzetbaarheid en total cost of ownership? Wordt de leasemaatschappij 'slechts' leverancier van de auto of regisseur van mijn totale mobiliteit? Hoe en met welk programma ga ik de vloot vervolgens managen? En neem ik de gegevens van de (slimme?) brandstofkaart er in op en ga ik tevens sturen op brandstofverbruik?

Onlangs gaf AutoleaseWereld haar eerste (sponsored) magazine uit in opdracht van het fleetmanagement softwarebedrijf Sofico. Het hele nummer, inclusief de afzonderlijke artikelen, zijn tevens online in te zien. Nu komt AutoleaseWereld dus ook met themanummers. Erik Nooij, Media Manager van AutoleaseWereld, benadrukt nogmaals dat de kracht van een goede (marketing)communicatie vooral ligt in een combinatie van online en offline. “De kunst is om de sterkte van het offline magazine aan te vullen met de mogelijkheden van internet.”

Meer weten? Neem contact op met Erik Nooij erik.nooij@autoleasewereld.nl of 06 - 14 364 885

Plaats op:
Datum: 25 juni 2013
Categorie: Reclame & Sponsoring
Bron: AutoleaseWereld
Gerelateerde artikelen  
10-01-2013 Nieuws Online AutoleaseWereld nu ook in print
26-02-2014 AutoleaseWereld Magazine Themanummer 2013: De lifecycle van het leasecontract
01-10-2013 Nieuws Themanummer 2013: de lifecycle van het leasecontract
27-02-2014 AutoleaseWereld Magazine Themanummer 2014: Duurzame mobiliteit
14-05-2018 Video Kennissessie: Telematica, Big Data en Dataprivacy
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,04 seconden.