Nieuws  
 

Na drie jaar stoppen de initiatiefnemers van de campagne ‘Het Nieuwe Werken Doe Jezelf‘ met de Week van Het Nieuwe Werken. Dat meldt Natuur & Milieu, de belangrijkste initiatiefnemer achter de campagne.

Volgens Natuur & Milieu zijn er geen ‘centrale, stimulerende campagnes’ meer nodig wat betreft Het Nieuwe Werken.

Het Nieuwe WerlenIn 2010 heeft Natuur & Milieu het initiatief genomen voor de campagne ‘Het Nieuwe Werken Doe jezelf’. De milieuorganisatie wist toen een brede lobby hiervoor te organiseren; van overheid, het deel van het bedrijfsleven dat wel brood zag in Het Nieuwe Werken en enkele grote bedrijven die zich als moderne werkgever wilden profileren.

Drie jaar lang riepen al deze organisaties tijdens de Week van Het Nieuwe Werken werkgevers en werknemers op om meer flexibel te werken.

Wel blijft de website hetnieuwewerkendoejezelf.nl in de lucht met voorbeelden en hulpmiddelen. Verder verwijst Natuur & Milieu naar de site forumduurzaamwerken.nl.
De milieuorganisatie gaat zich concentreren op een nieuwe campagne, gericht op duurzaam reizen en werken.

Ook organiseert de overheid voor haar eigen geledingen nog wel een Week van Het Nieuwe Werken. Dit vindt van 11 tot en met 15 november plaats onder de noemer ‘Grenzeloos samenwerken‘. “Het gaat daarbij om het doorbreken van bestaande grenzen op zoek naar nieuwe samenwerkvormen, waarbij netwerken en technologische mogelijkheden slim worden benut”, aldus de site HNW bij het rijk

Plaats op:
Datum: 21 oktober 2013
Categorie: Het Nieuwe Werken
Bron: Natuur & Milieu
Gerelateerde artikelen  
02-11-2011 Nieuws Minister Verhagen opent Week van Het Nieuwe Werken
15-11-2011 Nieuws Campagne Het Nieuwe Werken bereikt 10 miljoen mensen
02-11-2010 Nieuws Opening Week van Het Nieuwe Werken met tweetup
15-11-2010 Nieuws "Week van Het Nieuwe Werken groot succes"
22-12-2010 Nieuws Bekendheid met Het Nieuwe Werken sterk toegenomen
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,04 seconden.