Nieuws  

Nieuwe producten, uitgebreid aanbod en Dealer Partnership Programma in de schijnwerpers
Apollo Vredestein zal tijdens de aankomende REIFEN beurs in Essen verschillende nieuwe product- en salesinnovaties presenteren. De multinationale bandenproducent introduceert van 24 tot 27 mei de nieuwe Apollo Altrust, de nieuwste toevoegingen aan het Vredestein Quatrac vierseizoenenaanbod en het laatste nieuws over het dynamische Dealer Partnership Programma.

De nieuwe Apollo Altrust, die tijdens REIFEN voor het eerst wordt getoond aan het publiek, zal in heel Europa verkocht worden. Deze nieuwe, lichtgewicht vrachtwagenband is gebaseerd op de rijke ervaring van het bandenmerk in de sector van commerciële voertuigen en ontworpen met een speciale focus op veiligheid en duurzaamheid.

Een uniforme drukverdeling en versterkte rib door extra materiaal in de schouder maakt de Apollo Altrust extreem duurzaam. Bovendien wordt het brandstofverbruik gereduceerd door de nieuwe generatie loopvlak- & basiscompound en het geoptimaliseerde profiel. De rondere footprint, betere weerstand tegen aquaplaning, en het stuggere loopvlakpatroon voor stabiel remgedrag dragen verder bij aan de veiligheid van de bestuurder.

Excellent in vierseizoenenbanden
En er zal nog meer innovatie te zien zijn in Essen, waaronder de uitbreiding van de populaire Vredestein Quatrac serie. Apollo Vredestein heeft door haar brede ervaring in zowel zomer- als winterbanden een sterke positie weten te bemachtigen met haar Quatrac vierseizoenenband, oorspronkelijk geïntroduceerd in 1993. Er worden in 2016 niet minder dan 42 nieuwe maten van de Quatrac 5 gelanceerd. Hiermee telt het aanbod van dit paradepaardje in totaal 126 opties. Zestien van de nieuwe maten komen met snelheidscodering W of Y, en in groottes van 16” tot 20".  

De nieuwste generatie Vredestein Quatrac 5 banden, die  voor het eerst werden gelanceerd in 2014, is ontworpen voor zowel personenwagens als SUV’s (waaronder de Volkswagen Tiguan, Audi Q5 en A4 en de Mercedes Benz GLA). Met de nieuwe uitbreiding is de band ook geschikt voor auto’s in het luxe segment, zoals de Mercedes Benz GLE, Range Rover Evoque en Land Rover Discovery.

Bezoekwaardige stand
De stand in Hal 3 (nummer 3C16) bezet zo’n 462 vierkante meter en biedt naast ontmoetingsruimtes, bandenpresentaties, een informatiebalie en een autodisplay ook een impressie van het soort winkels dat deel uitmaakt van het succesvolle Dealer Partnership Programma van Apollo Vredestein.
Dit unieke partnershipprogramma voor dealers is vorig jaar geïntroduceerd en telt momenteel acht winkels in zeven landen. Er worden spoedig meer samenwerkingen binnen het Dealer Partnership Programma verwacht.

Plaats op:
Datum: 25 mei 2016
Bron: Apollo Vredestein B.V.
Gerelateerde artikelen  
27-09-2018 Nieuws Apollo Vredestein levert banden voor Volkswagen Touareg
27-02-2017 Nieuws Apollo Vredestein kondigt prijsstijging aan voor Europa
30-03-2018 Nieuws Apollo Vredestein nadrukkelijk aanwezig op IAMS 2018
06-07-2011 Nieuws Vredestein heeft nieuwe 'groene' all season band
20-08-2018 Nieuws Nieuwe allseason-banden van Apollo Tyres
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,08 seconden.