Nieuws  

Binck is een uitzendbureau in bouw en verkeer en ze leveren uitvoerend personeel. Het is voor hen belangrijk om grip te hebben op het wagenpark. De afgelopen jaren ontbrak het overzicht bij Binck en dus ging eigenaar Mario van de Vorstenbosch op zoek naar een organisatie die hem daarbij kon helpen. Hij kwam terecht bij Transscope en is enorm te spreken over het systeem waar hij nu mee werkt. Mario van de Vorstenbosch, directeur en oprichter Binck: “Ik weet nu precies wie in welke auto rijdt!”.



In 2013 startte Mario van de Vorstenbosch ‘Binck’. Een uitzendbureau in bouw en verkeer. Werkzoekenden komen bij hen binnen en geven aan naar wat voor werk ze op zoek zijn. Binck zorgt ervoor dat werknemers over de juiste materialen én opleidingen beschikken om dit te bereiken.

Inmiddels werken er 16 mensen op kantoor en hebben ze ongeveer 200 man extern in dienst. Dit jaar verwacht Mario nog eens groei van 100 man. Na de eerste vestiging in Den Haag opent binnenkort de tweede vestiging in Amsterdam. De groei van Binck maakt dat het steeds belangrijker is om inzicht te hebben in het wagenpark.

De overstap naar realtime inzicht
Mario van de Vorstenbosch: “Eerst werkten wij samen met een andere partij, maar daar vond ik helaas niet wat ik nodig had. Bij mijn zoektocht naar een geschikte partij kwam ik terecht op de website van Transscope. Een accountmanager nam contact op en kwam langs om de mogelijkheden te bespreken. Het sloot perfect aan op onze behoeften en dus zijn we overgestapt op het systeem van Transscope. Voorheen wisten we niet wie in welke auto reed en kregen we geen goede rapportages. Nu hebben we overzicht en krijgen we rapportages waar we iets aan hebben!”

Henk-Jan Kienhuis, directeur Transscope voertuigsystemen: “De klant staat bij ons altijd centraal. Onze gezamenlijke missie is om ‘alles op de rit’ te zetten én te houden. Het is niet zo dat we eenmalig ons voertuigsysteem afleveren, maar we sturen juist continu bij en dat doen we samen. Het is mooi om te zien hoe Binck groeit en met ons fleetmanagement systeem blijven ze altijd inzicht in het wagenpark houden.”

Minimale besparing van €4000,- per jaar
Mario van de Vorstenbosch: “Doordat we niet goed wisten wie, wanneer, in welke auto reed was het vaak onduidelijk wie de boetes en schade gereden had. Afgelopen jaar konden we ongeveer 25% van de boetes niet thuisbrengen. Dit vertegenwoordigt een bedrag van ruim €4000 en besparen we direct in 2018 door het ‘tag’ systeem. Het inloggen met een tag zorgt ervoor dat we middels een GPS-systeem weten wie er in de auto rijdt. We besparen doordat we onze werknemers kunnen aanspreken op hun rijgedrag. Niet alleen door schade te voorkomen maar ook door korte routes voor te stellen of milieuvriendelijk rijgedrag aan te moedigen.”

Mario van de Vorstenbosch: “Het servicelevel van Transscope is hoog. Ze komen op locatie en bouwen alles in. Transscope heeft heel erg meegedacht hoe ze het ons makkelijk kunnen maken. Ook vind ik de nazorg heel goed. Nadat het systeem helemaal geïnitieerd was, hebben ze contact opgenomen om te vragen of alles in orde is en of we tevreden zijn.”

Plaats op:
Datum: 27 maart 2018
Categorie: Showcase
Bron: Transscope Voertuigsystemen B.V.
Gerelateerde artikelen  
04-05-2018 Achtergrondartikelen Alles op de rit bij Maessen bedrijven
19-01-2018 Nieuws HTM met nieuwe elektrische auto’s klaar voor de toekomst
22-06-2017 Nieuws Van Kesteren Schilders tevreden over Transscope blackbox
22-06-2017 Achtergrondartikelen Transscope blackbox biedt Van Kesteren Schilders meer overzicht
08-03-2013 Nieuws Grondboorbedrijf Haitjema kiest voor Transscope ritregistratie
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,11 seconden.