Nieuws  
 

Om de kwaliteit van de dialoog en de interactie met klanten en leaserijders te verhogen, heeft leasemaatschappij Athlon zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie (KSF). Door middel van kennisdeling over het optimaliseren van klantcontact draagt het lidmaatschap van de KSF bij aan de kwaliteit van de dienstverlening van Athlon en een versterking van de reputatie van de branche.

Athlon sluit zich aan bij de KSF om de Customer Experience en daarmee de klant- en leaserijder- tevredenheid continu te blijven verbeteren. De KSF deelt kennis en is belangenbehartiger van haar leden op het gebied van klantcontact. Athlon heeft de ambitie om de klantbeleving te optimaliseren door klanten en leaserijders op de juiste manier te woord te staan. De leasemaatschappij maakt gebruik van verschillende kanalen in haar communicatie met klanten en heeft als doelstelling hierin voorop te lopen in de autoleasebranche. De aansluiting bij de KSF draagt tevens bij aan nauwe betrokkenheid van de leasemaatschappij bij de laatste ontwikkelingen en innovaties in service en klantcontact.



Plaats op:
Datum: 15 oktober 2018
Bron: Athlon
Gerelateerde artikelen  
14-06-2018 Nieuws Benchmark leasemaatschappijen 2018
11-03-2009 Nieuws Athlon hoofdsponsor AutoRAI
14-01-2016 Nieuws Athlon viert 100-jarig bestaan
24-09-2010 Nieuws Athlon: CO2-emissie bestelwagens moet omlaag
24-06-2011 Nieuws Athlon Car Lease neemt 3de Service Centre in gebruik
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,39 seconden.