Nieuws  

Pieter van den Hoogenband en jeugdleden van de Utrechtse sportvereniging UVV trappen een nieuw seizoen af van de landelijke verkeerscampagne ‘Veilig Uit & Thuis’. Onder het motto “Scoor licht, win zicht!” deelt Toyota 100.000 sets fietslampjes uit op sportclubs in heel Nederland.

Afgelopen weekend gaven jeugdleden van diverse Utrechtse sportclubs samen met Pieter van den Hoogenband het startsein voor het nieuwe seizoen ‘Veilig Uit & Thuis’. Deze meerjarige campagne van Toyota Nederland en Veilig Verkeer Nederland (VVN) is gericht op het verbeteren van de verkeersveiligheid van jonge sporters op en rond sportclubs.

Veilig Uit & Thuis grijpt het weekend dat de wintertijd ingaat aan om het belang van goede fietsverlichting onder de aandacht te brengen.

Plaats op:
Datum: 27 oktober 2013
Categorie: Reclame & Sponsoring, Rijvaardigheid / verkeersveiligheid
Bron: Toyota - Louwman & Parqui B.V.
Gerelateerde artikelen  
30-08-2011 Nieuws VVN en Toyota samen in verkeersveiligheidscampagne
13-07-2018 Nieuws Leasemaatschappij en Veilig Verkeer Nederland slaan handen ineen
07-12-2012 Nieuws Prius Plug-in Hybrid rijders laden iedere dag thuis op
30-10-2013 Nieuws LeasePlan partner in campagne Aandacht in het verkeer
08-10-2013 Nieuws "Aandacht nodig voor luchtkwaliteit, niet alleen voor CO2"
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1 seconden.