Nieuws  

Een absolute primeur bij Opel-dealer Van Mossel OPC in Veghel: 's werelds eerste auto die met YouTube-views is gekocht, is daar vandaag afgeleverd. Yuri Schuurkes wist met zijn spraakmakende video al meer dan een miljoen views te verzamelen en 'kocht' daarmee een gloednieuwe Opel Astra vijfdeurs Online Edition ter waarde van 23.070 euro.



Opel lanceerde in april de bijzondere campagne 'Betaal met Views'. Iedereen die tussen 24 april en 30 juni 2017 een te gekke video maakt van zijn of haar proefrit in één van de Opel Online Editions en die op YouTube plaatst, kan een gloednieuwe Opel afrekenen als de video voldoende views genereert. Nooit eerder werd een dergelijke actie door een automerk of andere producenten geïnitieerd.

Deelnemer Yuri Schuurkes trok met zijn YouTube-video al meer dan een miljoen views, waarmee hij het minimale aantal van 922.800 views voor een nieuwe Opel Astra vijfdeurs Online Edition ruimschoots haalde. Vandaag kreeg hij de sleutels van zijn nieuwe auto overhandigd: de eerste van de zes producten die met views gekocht kunnen worden. Nog steeds met views verkrijgbaar zijn: een Opel KARL ROCKS Online Edition (589.900 views), een Opel Corsa 3-deurs Online Edition (739.600 views), een Little ADAM loopauto voor de kleintjes (5.160 views), een Opel-dakkoffer (24.200 views) en een iPad-houder (3.000 views).

Plaats op:
Datum: 16 juni 2017
Bron: Opel Nederland
Gerelateerde artikelen  
06-12-2016 Nieuws Tijdelijk scherpe private leasetarieven voor vijf Opel-modellen
29-11-2016 Nieuws Een betere profilering van voertuigen en bestuurders
19-04-2017 Nieuws Dure occasions in trek bij consument
25-02-2011 Nieuws Mobiel zoeken naar auto groeit explosief
31-08-2010 Nieuws Opel best scorende merk op YouTube
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2017 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,38 seconden.