Nieuws  
 

Elektrische rijders laten hun auto gemiddeld bijna zes uur bij een openbaar oplaadpunt staan. Daarvan wordt slechts iets meer dan twee uur effectief gebruikt om het voertuig op te laden. Het ‘laadpaalkleven’ zorgt ervoor dat elektrische rijders vaak onnodig lang op zoek moeten naar een laadpaal. Dat blijkt uit een peiling over laadgedrag bij de eigen laadpalen van NewMotion, een van Europa’s grootste aanbieders van elektrische oplaadpunten.

De lijst van steden met de grootste laadpaalklevers wordt aangevoerd door Middelburg. Daar staat een elektrische auto gemiddeld ruim zes uur op een oplaadpunt, waarvan er maar liefst viereneenhalf uur niet wordt geladen. In Amsterdam wordt het minst gekleefd. Elektrische rijders brengen er gemiddeld bijna zes uur door op een oplaadpunt, waarvan meer dan twee uur effectief wordt geladen. 

Plaats op:
Datum: 7 november 2017
Categorie: Elektrisch rijden
Bron: The New Motion B.V.
Gerelateerde artikelen  
07-09-2017 Nieuws Partnership NewMotion en Opel gaat nieuwe fase in
02-02-2011 Nieuws Greenwheels lanceert eerste elektrische deelauto
29-10-2011 Nieuws Amsterdam voert E-parkeervergunning in
05-01-2016 Nieuws Fastned breidt samenwerking met Nissan uit
30-11-2011 Nieuws TAXI-E wil in Amsterdam groot elektro-tankstation
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2017 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,36 seconden.