Nieuws  
 

Kennis van actuele remarketing-trends is onmisbaar om anno 2018 auto’s in- of te verkopen. Door het toenemende gebruik van data, verandert ook het traditionele autobedrijf steeds meer in een professioneel (Data)informatieverwerkingsbedrijf.

Alleen met zorgvuldig verzamelde informatie die op juiste wijze is toegepast in werkzame data, is het mogelijk de prospect-autokoper geïnteresseerd te krijgen en te houden voor uw occasions en bijbehorende dienstverlening. Vanuit de verkoop van gebruikte auto’s bekeken:

  • Wie is de ‘nieuwe' klant (o.a. millennials) en hoe gedraagt deze zich?
  • Welke consequenties hebben het gebruik van data op uw occasionbeleid en wat te denken van de fraude die gemoeid is op de verkoop van occasions….?
  • En dieselgate en WLTP: Hoe zijn we hier belandt?

Dit en meer tijdens het Remarketing Event van donderdag 7 juni a.s. - Landgoed Groot Kievitsdal in Baarn.

Bent u verantwoordelijk voor het occasion- of remarketingbeleid binnen uw organisatie? Meld u dan nu aan


Plaats op:
Datum: 18 mei 2018
Bron: Ramarketing Event
Gerelateerde artikelen  
27-06-2018 Nieuws Importrecord: ruim 540 auto’s per dag in 2017
02-05-2018 Nieuws 1,6 miljoen CARFAX rapporten gedownload
28-02-2018 Nieuws Presentatie NS Benchmark op het Fleet Event
21-03-2013 Nieuws Kia Sportage occasionlieveling in roerige remarketingmarkt
15-11-2016 Nieuws Remarketing Wiel opnieuw uitgevonden
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,36 seconden.