Nieuws  
 

Na de presentatie van een volledig nieuwe marketingstrategie lanceert James Autoservice nu de eerste landelijke campagne “Zonder zorgen naar de Costa”. De universele garageformule biedt een complete zomercheck aan voor € 9,95. Voor de campagne wordt er landelijke radio, in store communicatie en online advertising ingezet.

“Er is bewust gekozen om de eerste inhoudelijke campagne simpel te houden. We vergroten eerst de naamsbekendheid van onze 67 vestigingen en starten daarom met een simpele en heldere boodschap”, aldus Wijkje Stegen, marketingmanager van James Autoservice Nederland.

Sinds de komst van Stegen is er al veel veranderd. Er wordt gewerkt met multidisciplinaire projectgroepen op verschillende kennisgebieden. Zo is er voor deze landelijke campagne een projectgroep opgericht waar ook de ondernemers van James vestigingen deel van uit maken. Deze samenwerking leidt tot een vlottere implementatie van het project. Tegelijkertijd creëert James Autoservice meer draagvlak bij haar leden.

James Autoservice timmert hard aan de weg na de invoering van de nieuwe Corporate Identity. Ondernemers reageren positief op de nieuwe koers die het bedrijf vaart. Dit leidde tot de aansluiting van 10 nieuwe vestigingen sinds het begin van dit jaar.

Plaats op:
Datum: 4 juni 2018
Bron: James Autoservices
Gerelateerde artikelen  
14-03-2018 Nieuws Nieuwe Corporate Identity voor JAMES Autoservice
04-04-2011 Nieuws James Autoservice breidt uit in Haarlem
28-03-2011 Nieuws James Autoservice introduceert auto-onderhoud 2.0
06-06-2017 Nieuws JAMES Auto Service investeert en groeit
17-02-2012 Nieuws JAMES biedt klanten duurzaam repareren
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,38 seconden.