Nieuws  
 

Taxicentrale Amsterdam (TCA) gaat een verregaande samenwerking aan met Cabture om passagiers tijdens een taxirit meer service en entertainment te kunnen bieden. Met de interactieve touchscreens van Cabture is het mogelijk om in de taxi live TV te streamen, bestellingen en reserveringen te doen, nieuws en informatie op te vragen van attracties, de telefoon op te laden en een rating voor de taxirit achter te laten. TCA wil elke taxi voorzien van een interactieve tablet van Cabture.

Middels de Cabtabs, zoals de tablets van Cabture genoemd worden, kunnen taxipassagiers ook gebruik maken van gratis wifi in de taxi. Door de samenwerking met Cabture wil TCA de service van hun taxiritten naar een hoger niveau tillen. In TCA vindt Cabture een solide partner die bereid is te investeren in nieuwe hoogstaande technologie en innovatieve dienstverlening in de taxibranche.

Beoordeling en monitoring taxirit
Door de Cabtab is het mogelijk om taxiritten te beoordelen en hiermee wil TCA de serviceverlening verhogen. Deze gegevens worden gedeeld met het management van het Amsterdamse taxibedrijf. Hedy Borreman, directeur TCA “Deze tablets vergroten de dienstverlening tijdens een taxirit en daar hebben onze passagiers baat bij. Ten opzichte van andere bedrijven in de markt onderscheiden we ons al op betrouwbaarheid, kwaliteit en service. Door klanten de mogelijkheid te geven een taxirit in de taxi te beoordelen, stelt dit ons in staat onze serviceverlening continu te monitoren en waar nodig te optimaliseren.”

Na een pilot van een jaar zijn meer dan 100 van de TCA-taxi’s voorzien van een tablet van Cabture, binnenkort zijn dat er 300 en uiteindelijk zal in iedere TCA taxi een Cabtab geïnstalleerd zijn. Buiten TCA zijn taximaatschappijen uit binnen- en buitenland geïnteresseerd in de Cabtabs van Cabture.  

Zakelijke taxirit
Ook aan de zakelijker passagier is gedacht bij de aanschaf van de Cabtabs. Zo kan een zakelijke taxireiziger reserveringen maken voor een hotel of restaurant en ook kan de terugreis alvast geregeld worden via het touchscreen.
Tevens is er een mogelijkheid voor bedrijven een boodschap achter te laten voor gasten die via TCA vervoerd worden. Denk hierbij aan een dankwoord voor een bezoek aan het desbetreffende bedrijf en het wensen van een fijne terugreis.
Bedrijven hebben specifiek de mogelijkheid een taxi met een Cabtab te bestellen.
Op de interactieve beeldschermen is het ook mogelijk een reclameboodschap van een bedrijf toe te voegen.

Plaats op:
Datum: 5 juli 2018
Categorie: Openbaar Vervoer
Bron: TCA
Gerelateerde artikelen  
10-08-2017 Nieuws TCA lanceert nieuwe taxi-app
05-02-2013 Nieuws Nieuwe TomTom taxi-app ‘beoordeelt’ chauffeur
29-03-2012 Nieuws Schiphol komt met business class (e)-taxi
06-12-2011 Nieuws TaxiID DirectDispatch wint Taxi Innovatie Prijs
07-10-2013 Nieuws Taxicentrale Amsterdam gaat rijden met Toyota Prius Plug-in
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,4 seconden.