Nieuws  
 

Guardian Automotive, een Europese leverancier van autoglas voor de vervangingsmarkt, wil door zijn aanwezigheid op Automechanika 2018 zijn unieke positie op de markt in de kijker zetten. Als enige glasfabrikant die zich hoofdzakelijk op de automotive vervangingsmarkt richt, wil het bedrijf tonen hoe klanten op alle niveaus voordeel kunnen halen uit zijn verrassende ondernemingsgezinde aanpak die steunt op de middelen en knowhow van een wereldleider in de glastechnologie.

De bezoekers op stand A50 van Guardian Automotive in hal 6.2 komen meer te weten over de belangrijkste ontwikkelingen en voordelen voor de klanten. Deze kunnen in vier hoofdthema’s worden ingedeeld: kalibratie, klantenservice, kwaliteit en gemak.

Kalibratie
Guardian Automotive zag al vroeg in dat kalibratie een cruciaal punt is voor de sector. In samenwerking met belangrijke partners heeft het bedrijf tijd en middelen uitgetrokken voor een uitgebreide studie. Guardian heeft niet alleen haar eigen productiefaciliteiten aangepast, maar ook belangrijke stappen in het plaatsingsproces vastgesteld waardoor problemen kunnen worden vermeden. Het bedrijf heeft nu een video gemaakt die duidelijk laat zien hoe dure fouten kunnen worden vermeden door kalibratie eenvoudig en duidelijk te maken. De video met een brochure en een blaadje met richtlijnen zal op de stand van Guardian Automotive te zien zijn.

Guardian Automotive stond al bekend voor zijn hoge normen op het vlak van autoglas voor de vervangingsmarkt en laat nu duidelijk zien dat het bedrijf flexibel is en klaarstaat om de eisen van de klanten te vervullen. Daarom heeft Guardian middelen ingezet en methodologieën toegepast om te garanderen dat zijn producten volledig op technische ondersteuning kunnen terugvallen.

Het bedrijf kan in bepaalde geografische gebieden ‘s nachts afzonderlijke onderdelen leveren.

Kwaliteit
Guardian Automotive heeft de IATF-certificering (International Automotive Task Force Certification) gekregen die garandeert dat producten volgens OEM-normen worden geproduceerd.

Guardian Automotive wil een bedrijf zijn waarmee men eenvoudig zaken kan doen. Vorig jaar heeft het bedrijf een gebruiksvriendelijk eShop-platform voor individuele gebruikers gelanceerd. Het biedt heel wat tijdbesparende mogelijkheden, bestelopties en toegang tot technische ondersteuning, indien nodig. Een belangrijk onderdeel is het onlangs ingevoerde beloningsprogramma Turbo Club. Grotere klanten genieten van de dagelijkse ondersteuning door een team van experts en specialisten in autoglas.

Olivier Demeijer, Business Leader van Guardian Automotive Europe, verklaart: “Ons jong en dynamisch team kijkt echt uit naar Automechanika. Wij hebben zoveel te vertellen en heel wat te bieden, zowel aan individuele monteurs (eenvoudige bestelling, snelle levering, praktische ondersteuning en een exclusief beloningsprogramma) als aan distributiepartners (onze snelle ontwikkeling van de recentste voorruiten en uitgebreide technische ondersteuning). En natuurlijk halen ze allemaal voordeel uit onze ondernemingsgeest en drang om een uitzonderlijke klantervaring te leveren.”

Plaats op:
Datum: 16 augustus 2018
Bron: Guardian Automotive
Gerelateerde artikelen  
25-11-2016 Nieuws Automechanika Birmingham 2017 met Holland Paviljoen
15-09-2010 Nieuws ALD Automotive breidt mobiliteitspakket uit
30-05-2017 Nieuws KwikFit Autoglas lanceert vernieuwde online Booking Service
31-08-2012 Nieuws Automotive Insiders in handen van Aftersales Magazine
20-09-2017 Nieuws Vijf leasebedrijven Van Mossel als één bedrijf
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,45 seconden.