Nieuws  
 

Affectiva, kunstmatige emotionele intelligentie (Emotion AI), en Nuance Communications, conversationele AI-innovaties, gaan samenwerken om de autoassistent en rijervaring nog verder te ‘vermenselijken’. Affectiva Automotive AI wordt geïntegreerd met het Dragon Drive-platform van Nuance. Deze geïntegreerde oplossing vormt de eerste autoassistent die de complexe cognitieve en emotionele staat van zowel bestuurders als passagiers begrijpt en zijn gedrag daarop aanpast.

Op korte termijn zal de geïntegreerde oplossing van Affectiva en Nuance ervoor zorgen dat de autoassistent het gedrag en de emoties van zowel bestuurder als passagier nog beter begrijpt, onder meer door interpretatie van stemgebruik en gezichtsuitdrukkingen. In de toekomst kunnen deze oplossingen ook worden ingezet om gevaarlijke situaties te herkennen, bijvoorbeeld wanneer een bestuurder slaperig wordt of is afgeleid.

Plaats op:
Datum: 10 september 2018
Bron: Nuance
Gerelateerde artikelen  
11-09-2017 Nieuws Dragon Drive van Nuance voor spraakgestuurde gebruikersinteractie
10-01-2018 Nieuws Nuance toont AI-innovaties voor de CES 2018
13-05-2016 Nieuws Innovatieve app beschermt kinderen in het verkeer
29-12-2017 Nieuws Geïntegreerd HMI-platform voor auto's
07-03-2012 Nieuws TomTom levert 'multimedia' voor Renault
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
´┐Ż 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,36 seconden.