Nieuws  

Met het stijgen van de temperatuur stijgt ook ons verlangen naar cabrio’s, blijkt uit cijfers van Autotrack.nl. De online auto aanbieder ontdekte deze weersafhankelijke trend bij het analyseren van haar data. De grootste groei in zoekopdrachten …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 9 mei 2018
Bron: Autotrack.nl Plaats op:

Er is vorig kwartaal een recordaantal aan gebruikte auto’s geïmporteerd. Autokopers krijgen hierdoor steeds meer behoefte om het grensoverschrijdende verleden van een voertuig te kennen. Dat blijkt ook uit de ruim 1,6 miljoen gratis …

Categorie: Remarketing / Occasions
Datum: 2 mei 2018
Bron: AutoTrack Plaats op:
Redactie Video
In de Gelderse plaats Kilder startte Josef Rosendaal in 1981 met drie man personeel een schilder- en glaswerkbedrijf. Inmiddels is de onderneming van uitgegroeid tot de Rosendaal Schildergroep, met ruim honderd werknemers en 44 voertuigen. Voor de rittenregistratie ...

De eerste lichting Nederlanders  is aan de grote vakantie begonnen en een eerste uittocht van gezinnen met kinderen is de Europese snelwegen opgegaan richting een camping in Frankrijk, een huisje in de Alpen of een agriturismo in de buurt …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 12 juli 2017
Bron: Autotrack Plaats op:

Er zijn steeds minder jongeren die een auto bezitten* en als ze er wel een hebben, kiezen ze steeds vaker voor goedkope modellen en tweedehands auto’s. Gezien alle online mogelijkheden, zou je verwachten dat generatie Z (jongeren die nu …

Categorie: Remarketing / Occasions
Datum: 28 juni 2017
Bron: Autotrack Plaats op:
Redactie Video
Er komt steeds meer nadruk op veiligheid en betrouwbaarheid als het gaat om gegevensuitwisseling. Als aanbieder van Smart Mobility & Smart Cities oplossingen ziet Micpoint daarin niet alleen een stijgende behoefte bij haar klanten, maar zeker ook goede ...

Pasen blijft immens populair voor zoeken naar en bekijken van tweedehands auto’s. Op AutoTrack.nl nam tijdens het paasweekend het aantal zoekopdrachten naar occasions met 33% toe in vergelijking met het weekend daarvoor. Op zondag werd …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 19 april 2017
Bron: AutoTrack Plaats op:

Jonge mannen en vrouwen pakken de zoektocht naar een tweedehands auto beiden op geheel eigen wijze aan. Vrouwen onder de 35 jaar zoeken vaker online naar een occasion dan mannen in dezelfde leeftijdscategorie (een verschil van 45%). Vrouwen doen …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 29 maart 2017
Bron: Autotrack Plaats op:
Redactie Video
Groeiend vertrouwen in Volkswagen op occasionmarkt Occasionverkopen met 2,4% naar recordhoogte gestegen: Einde aan stijging import occasions, sterke groei export

Autobedrijven verkochten in 2019 in totaal 1.195.348 gebruikte personenauto’s ...

Nederlanders hebben massaal de lentekriebels en dat resulteerde dit weekend in een sterke groei in zoekopdrachten naar cabrio’s online. Dat blijkt uit data van autosite AutoTrack.nl. Ook werden er meer cabrio’s verkocht. Vooral op …

Categorie: Remarketing / Occasions
Datum: 15 maart 2017
Bron: AutoTrack Plaats op:

De autosite AutoTrack.nl biedt sinds kort gratis bij al haar auto-advertenties het CARFAX voertuighistorierapport aan. Met dit rapport neemt AutoTrack veel vragen weg bij zowel verkopers als kopers van tweedehands auto’s. Het rapport geeft …

Datum: 10 maart 2017
Bron: AutoTrack Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2020 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,94 seconden.