Nieuws  

Met het stijgen van de temperatuur stijgt ook ons verlangen naar cabrio’s, blijkt uit cijfers van Autotrack.nl. De online auto aanbieder ontdekte deze weersafhankelijke trend bij het analyseren van haar data. De grootste groei in zoekopdrachten …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 9 mei 2018
Bron: Autotrack.nl Plaats op:

Er is vorig kwartaal een recordaantal aan gebruikte auto’s geïmporteerd. Autokopers krijgen hierdoor steeds meer behoefte om het grensoverschrijdende verleden van een voertuig te kennen. Dat blijkt ook uit de ruim 1,6 miljoen gratis …

Categorie: Remarketing / Occasions
Datum: 2 mei 2018
Bron: AutoTrack Plaats op:
Redactie Video
Nederland blijft een belangrijke markt voor investeerders in infrastructuur. Hoewel Nederland plaats 1 in de ranglijst heeft moeten afstaan aan Duitsland is ons land nog steeds een van de aantrekkelijkste landen om te investeren als het gaat om de infrastructuur. ...

De eerste lichting Nederlanders  is aan de grote vakantie begonnen en een eerste uittocht van gezinnen met kinderen is de Europese snelwegen opgegaan richting een camping in Frankrijk, een huisje in de Alpen of een agriturismo in de buurt …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 12 juli 2017
Bron: Autotrack Plaats op:

Er zijn steeds minder jongeren die een auto bezitten* en als ze er wel een hebben, kiezen ze steeds vaker voor goedkope modellen en tweedehands auto’s. Gezien alle online mogelijkheden, zou je verwachten dat generatie Z (jongeren die nu …

Categorie: Remarketing / Occasions
Datum: 28 juni 2017
Bron: Autotrack Plaats op:
Redactie Video
De bijtellingsregels voor privégebruik van zakelijke auto’s veranderen vrijwel elk jaar. Gebleken is dat dit vaak een enorme invloed heeft op welke modellen er nieuw verkocht worden. Zo leidde de invoering van de 14% bijtelling voor zuinige ...

Pasen blijft immens populair voor zoeken naar en bekijken van tweedehands auto’s. Op AutoTrack.nl nam tijdens het paasweekend het aantal zoekopdrachten naar occasions met 33% toe in vergelijking met het weekend daarvoor. Op zondag werd …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 19 april 2017
Bron: AutoTrack Plaats op:

Jonge mannen en vrouwen pakken de zoektocht naar een tweedehands auto beiden op geheel eigen wijze aan. Vrouwen onder de 35 jaar zoeken vaker online naar een occasion dan mannen in dezelfde leeftijdscategorie (een verschil van 45%). Vrouwen doen …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 29 maart 2017
Bron: Autotrack Plaats op:
Redactie Video
VakWereld in gesprek met Wilbert Philippo, online marketeer in de automotive over machine learning en kunstmatige intelligentie. Wat gaan wij als mobiliteitsafnemers en mobiliteitsleveranciers hiervan merken.

Nederlanders hebben massaal de lentekriebels en dat resulteerde dit weekend in een sterke groei in zoekopdrachten naar cabrio’s online. Dat blijkt uit data van autosite AutoTrack.nl. Ook werden er meer cabrio’s verkocht. Vooral op …

Categorie: Remarketing / Occasions
Datum: 15 maart 2017
Bron: AutoTrack Plaats op:

De autosite AutoTrack.nl biedt sinds kort gratis bij al haar auto-advertenties het CARFAX voertuighistorierapport aan. Met dit rapport neemt AutoTrack veel vragen weg bij zowel verkopers als kopers van tweedehands auto’s. Het rapport geeft …

Datum: 10 maart 2017
Bron: AutoTrack Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,92 seconden.